In gesprek met zakelijke klanten
Onder de noemer WML WaterSpraak gaat WML Zakelijk met enige regelmaat themagericht in gesprek met haar zakelijke klanten uit een bepaalde sector. Doel is kennisdeling en het beter leren kennen van de wensen en behoeften van zakelijke klanten. Ook willen we horen wat er bij hen speelt op watergebied.
Eerder hielden we WaterSpraak-bijeenkomsten voor de zorg en de industrie. Tijdens de zorg-bijeenkomst gingen we onder andere met Maastricht UMC+, Zuyderland, VieCuri, Proteion en Envida in gesprek over medicijnresten in het water, het belang van schone bronnen, de temperatuur van het water, leveringszekerheid, duurzaamheid en onze campagne Zuinig op water.
Tijdens de bijeenkomst ‘Water in de industrie’ ontvingen we zeventien verschillende bedrijven met een verbruik van meer dan 10.000 m3 per jaar. We spraken onder meer over het belang van onze bronnen, bedreigingen zoals opkomende vervuilende stoffen, de temperatuur van het water, leveringszekerheid, duurzaamheid, de WML-waterscans en Zuinig op water.
De WaterSpraak-bijeenkomsten worden ervaren als inspirerende sessies die waardevolle wederzijdse inzichten opleveren. Alle reden om ze in de toekomst voort te zetten. ‘Aangenaam zaken doen’, noemen we dat bij WML.