Zichtbaar op een krappe arbeidsmarkt

Aantrekkelijk zijn en blijven als werkgever op een krappe arbeidsmarkt is nog een hele uitdaging. De afdelingen HRM en Communicatie van WML hebben daarom in 2022 hard gewerkt aan de voorbereiding van een arbeidsmarktcampagne. Onderdeel daarvan zijn een speciale werkenbijwml-website, testimonials van eigen medewerkers en een campagne via sociale media. De aftrap vond plaats op de nieuwjaarsreceptie aan de start van 2023.

In de campagne staan echte medewerkers van WML, de Limburgse watermakers, centraal. Zij vertellen waarom ze bij WML zijn komen werken en waarom ze dat blijven doen. De rode draad in hun verhaal is dat ze: 

  • veel waarde hechten aan het soort organisatie dat WML is;
  • graag willen werken bij een organisatie die een hoge maatschappelijke relevantie heeft, waarmee ze van betekenis kunnen zijn;
  • daarbij vooral zichzelf mogen zijn.
     

Vandaar de slogan ‘Word watermaker, breng jezelf mee’. Met als ondertitel ‘Drinkwater. Gewoon bijzonder. Net als jij.’